sobota 3. prosince 2011

4.prosinec

Dnešní přání není pro děti, i když některé by možná bavilo ohýbat vyříznuté špičky.

Vzorem mi byla tahle šablona náhodně nalezená v nějakém zahraničním e-shopu. Já si ji teda nekoupila, ale stáhla jsem si obrázek, vytiskla, přiložila na zelený papír a odlamovacím nožíkem prořezávala. Poté jsem prořezy ohla, vystřihla tvar stromečku, nalepila na červený papír a opět vystřihla tvar stromečku.


Výsledné přání tady na fotce ještě není úplně dozdobené, ale moc už toho přidávat nebudu, ať to není přeplácané.


Krásnou druhou adventní neděli.

5 komentářů:

  1. Já asi nebudu mít trpělivost...Je moc pěkný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, ono to zase tak náročné nebylo. Vždy jsem přiložila pravítko po jedné straně a udělala celou řadu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, bohužel na to nemám čas.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie, u tebe to úplně chápu a obdivuju, že vůbec funguješ. Beatka usne nejpozději o půl deváté a moje hodiny jsou nastavené tak, že dřív jak o půlnoci nemá cenu jít do pelechu, takže mám téměř čtyři hodiny "volna". Jeníkova potřeba (nebo spíše nepotřeba) spánku je šílená.

    OdpovědětVymazat