sobota 3. prosince 2011

3.prosinec

Dnešní přání je dílem Beatky - tedy ČMÁRANÉ PŘÁNÍ. To znamená, že se dá vytvořit klidně s 18ti měsíčním batolátkem :-o (ještě stále jsme ve stadiu čmáranic a asi ještě dlouho budeme).

Nejdříve pro dítě vytvoříme šablony z kartonu (opět moje oblíbené krabice). Já jsem zvolila jednoduché výřezy.


Šablonu přiložíme na papír, pro jistotu obojí přilepíme, aby se to dítku během tvoření neposunulo a dáme malířské náčiní - v našem případě fixy, ale šly by použít i pastelky nebo barvy. Já jsem Beatce nabídla vždy 3-4 barvy, v případě stromečku 3 odstíny zelené. Poté, co se dítko vyřádí, sejmeme šablonu a tramtararáá - na světě je obrázek. Maminka dodělá detaily a přání je na světě.




Na nápad mě přivedla paní učitelka ve školce, když mi doporučila, aby doma Beatka kreslila do šablony. Proč by měla jen tak naprázdno čmárat kolečko, když to lze využít, že ?

Starší děti mohou ozdoby dělat pruhované, nebo vytvářet opakující se vzory nebo jen pěkně vybarvit. Jak kdo chce.

2 komentáře:

  1. Holky super nápad,Justy taky jen tak čmárá a do šablony to je výborný, alespoň dítě tak trochu ví do čeho čmárá že?Přáníčka jsou moc hezká určitě vyzkoušíme:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vyzkoušejte. Na té šabloně stromečku je vidět, že se Beatka snaží vymalovávat jen v oblasti výřezu, ale koordinace ji občas zradí. Šablona ozdob je použitá už vícekrát, tak je taková jetější. A vždycky má radost z toho, co se po oddělání šablony na papíře objeví.

    OdpovědětVymazat